Kom igång med en virtuell assistent på en dag eller en vecka
Hur snabbt vi kan börja jobba ihop är så klart beroende på vad det är för typ av jobb, samt hur många som är involverade. Men vi är kända för att ha snabb uppstart och det är något vi på Ulla-Bella strävar efter.
Följande steg sker vid en uppstart:
1. Ni tar kontakt
2. Vi har ett förutsättningslöst möte
3. Avtalsskrivande (elektroniskt)
4. Samarbetet påbörjas och vi har ett uppstartsmöte
Leta en virtuell assistent när det inte brinner i knutarna.
De flesta längtar efter ett lugnare arbetstempo än det som man ofta hamnar i, när kaoset bryter ut och stressen är närvarande dag som natt. Då är det tyvärr inte det bästa tillfället att börja leta efter en virtuell assistent som kan stötta upp på distans, och att introducera denne i jobbet.
Paradoxalt nog är det inte heller helt naturligt att ta tag i det här när allt flyter på. Men det är faktiskt precis då det är som allra bäst att göra det, när ni med säkerhet vet att det kommer att bli hektiskt om en eller tre månader. Det är nu ni ska se er om efter en virtuell assistent som ni tror passar er.
Hur ni kommer igång på bästa sätt med er VA kan ni läsa tips om i det här blogginlägget:
Det finns många olika sätt att ta betalt på, men vi har valt att hålla det så enkelt som möjligt. Vi debiterar per timme och vår timpeng är 750:- ex. moms.
Det finns pengar att spara genom att börja delegera. Låt oss hjälpa er så ni kan fokusera på det som skapar omsättning.