Här samlar vi digitala verktyg, mallar, e-böcker och mycket mer som du kan ladda ner och använda helt gratis. Våra resurser är speciellt utvalda för att till exempel hjälpa dig att skapa ett starkt varumärke, öka din synlighet online, förbättra din marknadsföring och öka din försäljning.
Hoppas att du kommer ha nytta av dem.
Har du funderat på vad ni kan delegera till en virtuell assistent? Då är den här listan precis vad du behöver.
Med den här listan får du förslag på 100 uppgifter som du enkelt kan delegera till en virtuell assistent och därmed kan du fokusera på det som verkligen betyder mest för din verksamhet.
Spara tid och öka produktiviteten – ladda ner listan idag och låt din virtuella assistent ta din arbetsdag till nya höjder!
Funderar du på hur man startar upp ett samarbete med en virtuell assistent? Då är den här konkreta onboarding-guiden i 4 steg helt rätt för dig!
Grunden för lyckade samarbeten är enligt oss på Ulla-Bella kommunikation, att skapa tydliga förväntningar, självklart att visa respekt och att vi som samarbetspartners trivs tillsammans.
Det här pusslet har en tendens att bli mindre lyckat under hög stress och tidspress. Därför är det en stor fördel för samtliga involverade om ni kan ha framförhållning med rekryteringen av er VA och onboardingen.
Vill du veta mer om AI (artificiell intelligens)? Då är den här AI-guiden helt rätt för dig!
I den här guiden utforskar olika verktyg och undersöker hur artificiell intelligens kan vara till hjälp i arbetslivet. Gå inte miste om denna möjlighet till att fördjupa dig i den spännande världen av AI och dess påverkan på våra dagliga sysslor. Lär dig mer om AI och hur den kan hjälpa dig i ditt företagande!
Att jobba online och på distans med team, konsulter och kunder har nog aldrig varit smidigare. Det kan ändå vara en utmaning att hålla koll på status i sina projekt på ett effektivt och produktivt sätt, och även att känna sig trygg i att allt rullar.
Där kommer Asana och Trello in i bilden som två superverktyg för just det här ändamålet. Med dem är det enkelt att skapa översikt i både era egna projekt och i samarbeten.
I mångt och mycket är Trello och Asana likvärdiga och de finns båda i gratis- och betalversioner. Givetvis skiljer sig vissa funktioner åt liksom utseendet så det är en smaksak vilket som känns och fungerar bäst för er.
I den här guiden kommer ni att få en överblick av båda verktygen samt hur ni kan komma igång med dem steg för steg.
Canva är ett enkelt verktyg där du kan skapa grafisk design till dina sociala medier, din webbsida, blogg, presentationer, menyer och mycket mer.
Grundutbudet är helt gratis. Gratisversionen är dock något begränsad då du inte kan använda alla typsnitt, element, bilder med mera om du inte har pro versionen.
När du har skapat en design kan du ladda hem den som en bildfil, pdf, skriva ut den direkt eller dela till någon annan.
Vill du lära dig mer om Canva? Då ska du ladda ner vår kostnadsfria guide för nybörjare.
* Genom att fylla i dina uppgifter ovan ger du ditt godkännande till att vi lagrar och behandlar personuppgifterna enligt bolagets sekretess- och användarpolicy i syfte att kunna tillhandahålla det begärda innehållet samt i marknadsföringssyfte.
* Genom att fylla i dina uppgifter ovan ger du ditt godkännande till att vi lagrar och behandlar personuppgifterna enligt bolagets sekretess- och användarpolicy i syfte att kunna tillhandahålla det begärda innehållet samt i marknadsföringssyfte.