fbpx
Ulla-Bella virtuell assistentbyrå

Sluta leta – här är Ulla-Bella-teamet med spetskompetenserna ni behöver

Att hitta rätt person med rätt kompetens är ofta krävande och tar massor av tid. Särskilt när ni behöver göra det om och om igen, när nya behov i verksamheten uppstår.

På Ulla-Bella virtuell assistentbyrå har vi byggt upp ett team med olika spetskompetenser – just för att ni ska slippa leta på många platser efter det och den ni behöver. Vi har också full koll på vad de andra i teamet gör och kan därför tipsa om och koppla in dem när ni får fler eller nya behov i företaget. Uppdragen kan för en kortare tid och som ett löpande samarbete.

Er one-stop-shop: Den flexibla VA-byrån Ulla-Bella

Sedan Ulla-Bella grundades 2018, som en av de första att erbjuda virtuella assistent-tjänster i Sverige, har företaget vuxit till att idag bestå av ett stort och sammansvetsat team som verkligen kompletterar varandra. Vi har kunder inom många olika branscher, från tech och fastighet till textil och utbildning – och mycket däremellan.

Hos oss hittar du expertis och erfarenhet inom:

  • Administration: E-post, kundtjänst, kalenderbokningar, beställningar, hantering av olika register med mera
  • Copy och nyhetsbrev: Texter till sociala medier, landnings-/säljsidor, freebies, bloggartiklar och nyhetsbrev
  • Ekonomi och bokföring: Noggrann hantering av bokföring och ekonomiska frågor
  • Sociala medier: Strategier och innehåll som ökar er närvaro och ert engagemang på plattformar som LinkedIn, Instagram och Facebook
  • Grafisk design: Framtagning av visuellt tilltalande material för både digitala och tryckta medier
  • Webbdesign och webbshop: Utveckling och underhåll av användarvänliga webbsidor och e-handelslösningar
  • Projektledning: Koordinering, planering, ledning och uppföljning av projekt för att säkerställa att allt går smidigt och enligt plan
  • Digital annonsering: Optimerade annonskampanjer för maximal räckvidd och konvertering

Bredden av spetskompetenser gör att Ulla-Bella kan erbjuda skräddarsydda lösningar och paket för just det ni behöver, just nu. Och vi kan vara följsamma i vad ni kan komma att behöva om ert företag växer.

Flexibilitet och sömlöshet

En av de största fördelarna med att anlita Ulla-Bella virtuell assistentbyrå är vår flexibilitet. Behöver ni hjälp med en specifik uppgift? Inga problem. Har ni ett större projekt som kräver flera kompetenser? Då kan vi sätta ihop ett team som matchar de behoven. Den här följsamheten bidrar till att ni kan känna er trygga i att alltid få rätt stöd, oavsett vad som dyker upp. Och ni skalar bort eller lägger till det just ni behöver allt eftersom.

Kostnadseffektiv och riskfri lösning

Ni betalar bara för den tid och de tjänster som faktiskt behövs, utan att tänka på omkostnader som kontorsplats, utrustning, arbetsgivaravgift, försäkringar och dylikt. Därför är VA-byrån en smart och riskfri lösning för både mindre och större företag.

Ökad produktivitet och mindre stress

Genom att delegera uppgifter till oss kan ni fokusera er tid och expertis på det ni verkligen behöver och vill göra. På det som ökar er produktivitet och era intäkter, samtidigt som ni genom att delegera uppgifter till oss minskar er stress i det dagliga arbetet.

Så säger Ulla-Bellas kunder

Många företag har genom åren samarbetat med oss och här är några röster:

”Ulla-Bella var vår projektledarpartner när vi skulle lansera vår produkt på den svenska marknaden. De fungerade som ett ovärderligt stöd och bollplank när de med sina olika kompetenser hjälpte oss med kontakter hos grossister, reklambyrå, tryckeri och andra leverantörer – både i Sverige och utomlands. Så smidigt att kunna få hjälp med alla delar hos en och samma partner.”

”Ulla-Bella hjälpte mig att få fart på mina sociala medier. På ett metodiskt sätt lade de upp en strategi där allt från nyhetsbrev, landningssida och tips på innehåll ingick. Jag kände verkligen ett stöd och fick superbra support i alla aktiviteter. Jag kan varmt rekommendera Ulla-Bella om du behöver hjälp i smått som stort.”

Smidigare arbetsdagar börjar här

Om ni också vill testa den här vägen framåt, hör av er till oss för att boka ett möte!

Eller slå till direkt på ett av våra paket om ni är redo direkt!

Varmt välkommen till Ulla-Bella virtuell assistentbyrå!

Fler blogginlägg

digital annonsering på Meta

Maximera er ROI med digital annonsering på Meta och LinkedIn

För att nå ut till nya kunder och öka räckvidden för era budskap, tjänster och lösningar via sociala medier har annonsering i stort sett blivit en nödvändighet. Digital annonsering på Meta (Facebook och Instagram) och Linkedin erbjuder stora möjligheter att nå precis rätt personer med ert budskap. Men hur får

Läs mer »
fantastisk kundservice

Fantastisk kundservice − en konkurrensfördel

Har ni någonsin förlorat en kund för att deras problem inte blev löst i tid? Eller på annat sätt tappat bollen så att kundens upplevelse av att jobba med er påverkats? Ni har säkert själva upplevt frustrerande kundservice hos företag, som sedan har påverkat era framtida köpbeslut hos dem. Idag

Läs mer »

Ladda ner Canva-Guide

* Genom att fylla i dina uppgifter ovan ger du ditt godkännande till att vi lagrar och behandlar personuppgifterna enligt bolagets sekretess- och användarpolicy  i syfte att kunna tillhandahålla det begärda innehållet samt i marknadsföringssyfte.

Ladda ner 100-listan

* Genom att fylla i dina uppgifter ovan ger du ditt godkännande till att vi lagrar och behandlar personuppgifterna enligt bolagets sekretess- och användarpolicy  i syfte att kunna tillhandahålla det begärda innehållet samt i marknadsföringssyfte.