Webinar – det nya sättet att föreläsa på
Oavsett bransch och yrke är det effektivt att ha möten och seminarium digitalt. En föreläsning digitalt kallas ofta för webbkonferens, eller webinar (webseminarium). Tekniken är
Oavsett bransch och yrke är det effektivt att ha möten och seminarium digitalt. En föreläsning digitalt kallas ofta för webbkonferens, eller webinar (webseminarium). Tekniken är
Få ut mer av Trello med en virtuell assistent Många har upptäckt fördelarna med Trello, som är ett utmärkt verktyg för all projekthantering. Ni få
Att boka möten är något som tar mycket tid. Det är dessutom helt avgörande för många yrkeskategorier att genomföra många möten för att ha en
Sedan Asana släpptes på marknaden 2012 har det blivit ett otroligt populärt verktyg för företag i alla storlekar. Här kan ni på ett överskådligt sätt
Det finns många anledningar till att ni ska anlita en VA. Men här kommer några. 1. Minskade kostnader De flesta företag och entreprenörer som
Du vet antagligen redan vad du vill, varför du driver ditt företag och har, som många andra, målsättningar med din verksamhet. Vägen dit är kanske
* Genom att fylla i dina uppgifter ovan ger du ditt godkännande till att vi lagrar och behandlar personuppgifterna enligt bolagets sekretess- och användarpolicy i syfte att kunna tillhandahålla det begärda innehållet samt i marknadsföringssyfte.
* Genom att fylla i dina uppgifter ovan ger du ditt godkännande till att vi lagrar och behandlar personuppgifterna enligt bolagets sekretess- och användarpolicy i syfte att kunna tillhandahålla det begärda innehållet samt i marknadsföringssyfte.